2010. április 15., csütörtök

SZÜLINAP

Eljött hát, a 60.-ik is!

Emlékeztek a „Boldog születésnapot” című LGT nótából az alábbi a sorokra? - de inkább talán csak az én korosztályom…- :
„Ha elmúltál már, ennyi meg ennyi
nem kell azt úgy a szívedre venni !......
Hát én sem veszem!

Nemrég olvastam ezt a születésnapi köszöntőt:

„ Évek rohanók, napok suhanók
eltűnnek és nem maradnak
tégy el emléket magadnak
néha állj meg egy pillanatra
gondolj a szép tegnapokra
ünnep legyen a szívedben
mártózz meg a szeretetben”

Ezt éreztem tegnap közöttetek a szülinapom megünneplésekor. Ezt a szép emléket el fogom tenni magamnak!
Mindnyájatoknak nagyon köszönöm, azt a sok - érezhetően szeretettel készített - szebbnél-szebb gyönyörűséget, amit Tőletek kaptam. Nagyon örültem mindegyiknek!

Felteszek pár fotót a szép ajándékaimról.












3 megjegyzés:

  1. Boldog ,boldog ,boldog születésnapot !
    Kívánom ,hogy legyen még ,sok ilyen szép napod!!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. A TÖBBI KÉP MEGTEKINTÉSE ;
    http://picasaweb.google.com/abeva4/HalbritterEvaSzulinapja

    VálaszTörlés