2010. május 27., csütörtök

Születésnap

A tegnapi galagonyás összejövetelünket izgalommal vártam, hiszen én voltam a középpontban, mint ünnepelt.
Hihetetlen, de én is 40 éves lettem (vagyis leszek 4 nap múlva). Lehet, hogy valakit ez megvisel, de én nem érzem olyan soknak ezt a számot, sőt úgy gondolom, ez a legszebb kor.
Sok-sok gyönyörűséges dologgal leptek meg a lányok, nagyon köszönöm mindenkinek az ajándékot!
Örülök, hogy tagja lehetek ennek a lelkes alkotó-csapatnak!

Az ajándékozáskor készült képeket a képre kattintva itt
Szülinap a Galagonyában
láthatjátok.

                                                                "Élni való minden élet,
                                                              csak magadnak hű maradj
                                                              Veszteség nem érhet téged,
                                                              Hogyha az leszel, ami vagy."
                                                                                                Goethe

1 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, itt az ideje, hogy Győrbe költözzem, persze, csak ha van felvétel a Galagonya Tanodába. :-) Sok boldogságot, és igazad van, a legszebb évek jönnek!

    VálaszTörlés